Aktualności

Dowiedz się, co nowego dzieje się w Fast PR.

Jesteś tutaj:

Archiwum

Telewizyjny pilot zamiast wyprawy na zakupy, czyli zubibu@TV podbija świat!

zubibu.com, firma specjalizująca się w tworzeniu narzędzi do błyskawicznego uruchamiania sklepów internetowych w urządzeniach mobilnych, jako pierwszy podmiot na świecie udostępniła niedawno możliwość przeniesienia e-sklepu do domowego salonu. Platforma zubibu@TV działa na nowoczesnych telewizorach z dostępem do internetu.

Zakupy w internecie dla większości Polaków to już chleb powszedni. Według danych Euromonitor International, które podaje Parkiet.com wartość rynku e-commerce w Polsce w 2010 r. miała wynieść 15,5 mld zł. zubibu.com już od dawna prognozowało, że następnym krokiem w rozwoju e-commerce na świecie będą zakupy przez platformę e-commerce przystosowaną do sprzedaży przez telewizory z dostępem do internetu. W efekcie powstała innowacyjna usługa zubibu@TV aplikacja umożliwiająca sklepom internetowym dotarcie do nowych i dotychczasowych klientów poprzez coraz częściej wykorzystywane nowoczesne telewizory z dostępem do internetu.

Jak działa zubibu@TV?

Po zainstalowaniu aplikacji w telewizorze użytkownik otrzymuje dostęp do pasażu handlowego prezentującego ofertę sklepów zintegrowanych z usługą zubibu. Przy pomocy standardowego telewizyjnego pilota ofertę można przeglądać i umieszczać wybrane produkty w koszyku.

Podczas składania zamówienia na naszej platformie e-commerce, użytkownik napotyka na wiele ułatwień w zakupach. Przykładowo, użytkownicy mobilnych sklepów zubibu wiedzą już, że aplikacja zapamiętuje dane zamawiającego bezpośrednio w urządzeniu kupującego, dzięki czemu kolejne zakupy w dowolnym sklepie nie wymagają żmudnego wpisywania danych – mówi Robert Janeczek, Prezes Zarządu zubibu.com. – zubibu@TV umożliwia też bezpieczną płatność za zamówienie przy pomocy najpopularniejszych kart kredytowych.

Cały proces zakupowy nie wymaga jakichkolwiek dodatkowych urządzeń w rodzaju klawiatury czy myszy i jest w całości wygodnie obsługiwany telewizyjnym pilotem.

Pasaże handlowe zubibu@TV.

Możliwość prezentacji oferty w telewizyjnym pasażu zubibu@TV zostanie udostępniona użytkownikom zubibu bez dodatkowych opłat w pakietach Optimum i Premium. Internetowi sprzedawcy, którzy już pokazali otwartość na innowacje w e-commerce poprzez uruchomienie mobilnej wersji swoich sklepów, otrzymają za darmo możliwość zostania pionierami tv-commerce. Ma to na celu upowszechnienie nowej formy internetowych zakupów wśród tych klientów, którzy wcześniej uważali zakupy w internecie za zbyt skomplikowane.

zubibu@TV będzie początkowo dostępne na sprzęt firmy Samsung z technologią Internet@TV. Szeroka gama kompatybilnych telewizorów oraz odtwarzaczy Blu-ray firmy Samsung jest już od dłuższego czasu dostępna w sklepach. Pasaż zubibu@TV dostępny będzie bezpłatnie w sklepie Samsung Apps w ciągu najbliższych tygodni. Ze względu na międzynarodowy zasięg wdrożeń technologii zubibu, stworzonych będzie kilka niezależnych pasaży skupiających sklepy z poszczególnych krajów i prezentujących ich ofertę w lokalnych językach. W dłuższej perspektywie planowane jest stworzenie wersji na urządzenia innych wiodących producentów sprzętu RTV, na konsole wideo najnowszej generacji oraz nowoczesne dekodery telewizji cyfrowej z dostępem do internetu.

zubibu.com w prestiżowym konkursie Samsung Smart TV Challenge.

Do końca bieżącego tygodnia można oddać głos na zubibu@TV w organizowanym przez firmę Samsung międzynarodowym konkursie na najlepszą aplikację przygotowaną na urządzenia Internet@TV. O zwycięstwo w Samsung Smart TV Challenge walczy niemal 80 aplikacji zgłoszonych z całej Europy. Na konkursowej stronie zubibu@TV (http://www.samsungsmarttvchallenge.eu/submissions/1664) można zobaczyć, jak prezentuje się pasaż oraz poszczególne sklepy w wersji przygotowanej na rynek brytyjski, a także obejrzeć krótki film "e-commerce evolves" prezentujący zubibu.

zubibu docenione przez Bankier.pl i MamBiznes.pl.

W zeszłym tygodniu zubibu zostało wyróżnione jako jeden z najlepszych polskich startupów 2010 roku w zestawieniu przygotowanym przez Bankier.pl i MamBiznes.pl. Firma, po wyrównanej walce dziesięciu młodych firm, zajęła w zestawieniu drugie miejsce w oparciu o opinie doświadczonych inwestorów na temat wartości pomysłu, jakości wykonania, szaty graficznej oraz modelu biznesowego.

Skorzystaj z FastPR

Bądź z nami na

  • Facebook
  • Blip
  • Twitter

Video

Movie 1 Pokaż

powiększ

Jak to działa?

Klienci

wszyscy

  • Autentika
  • SendSpace
  • bawimy-tulimy.pl
  • Hoang
  • Testuj.pl
  • itiner.pl
  • iSing Mini
  • Bezokularów.pl
  • Xevin
  • Red Sky
  • Finansosfera.pl
  • Grupa e-budownictwo.pl
  • FRoSTA
  • Neolink.pl
  • Las Perlas
  • MailerLite
  • Land Parts System
  • Gdzie-kupie.pl
  • Vessel Sp. z o.o.
  • Interactive Research Center
  • Inkubator TechnoBoard
  • Mergeto.pl
  • Faworky.pl
  • mobile2.pl
  • Eurotel S.A.
  • SAS
  • Notjustshop.com
  • Firmy.net
  • KtoZbuduje.pl
  • KurJerzy.pl
  • Glotto.pl
  • Navatar
  • RozkminiaczeZarabiacze
  • Ingla Sp. z o. o.
  • Serwis Finansowy SerFin
  • Niemiecki online SehrGut
  • Go TFI
  • Klasowy Księgowy
  • Klikr!
  • LemonMind.com
  • MyTalent.pl
  • Perium.pl
  • TPSdruk.pl
  • KtoToMowi.pl
  • SocioComm
  • DocWin.com
  • Betty Beauty
  • Instream Media
  • Alerter
  • AXA Direct
  • CITYHOME
  • Botaniqa
  • Crowdfunders
  • Fundacja Sue Ryder
  • Ignition One
  • iPrezenty
  • Asecureo
  • Placeknow.com
  • Shiny Box
  • Think Media
  • HotelApp
  • Firmy.net
  • Landingi
  • SuperHost.pl
  • Agrotablica.pl