Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Aktualności
- Nie zadzieraj z Social Media – czyli co i dlaczego warto wiedzieć o internautach oraz firmach buszujących w mediach społecznościowych.
Archiwum
-
Listopad 2014
1 aktualności
-
Kwiecień 2014
1 aktualności
-
Maj 2013
-
23.05.2013
140 znaków po polsku – czyli pierwszy szczegółowy raport o Twitterze w naszym kraju!
-
20.05.2013
2 aktualności
-
-
Styczeń 2013
-
24.01.2013
PlaceKnow.com nawiązuje partnerstwo z TourWrist.com i wprowadza panoramy 360°
-
07.01.2013
W co inwestować w 2013 roku – darmowy webinar z Sebastianem Urbańskim
2 aktualności
-
-
Grudzień 2012
-
11.12.2012
Plebiscyt Dobrej Strony Turystyki rozstrzygnięty – najlepszy Placeknow.com
-
10.12.2012
-
05.12.2012
3 aktualności
-
-
Listopad 2012
-
29.11.2012
-
27.11.2012
Kosmetyki do stylizacji fryzur intymnych z Nowego Yorku dostępne są już w Polsce!
-
13.11.2012
-
12.11.2012
Ekskluzywnie dla zwierząt, czyli BOTANIQA – nowa marka w Polsce
4 aktualności
-
-
Październik 2012
1 aktualności
-
Wrzesień 2012
1 aktualności
-
Czerwiec 2012
-
12.06.2012
-
11.06.2012
2 aktualności
-
-
Maj 2012
-
31.05.2012
-
11.05.2012
-
08.05.2012
Powstał serwis wspierający rozwój mowy u dzieci – Ktotomowi.pl
3 aktualności
-
-
Marzec 2012
-
29.03.2012
Premiera DocWin.com – platformy do przechowywania dokumentów w chmurze
-
07.03.2012
-
05.03.2012
3 aktualności
-
-
Luty 2012
-
29.02.2012
-
09.02.2012
2 aktualności
-
-
Grudzień 2011
-
19.12.2011
Miniporadnik dla specjalistów do spraw relacji inwestorskich
-
16.12.2011
-
14.12.2011
-
02.12.2011
mytalent.pl odbierze widzów telewizyjnym programom rozrywkowym?
4 aktualności
-
-
Październik 2011
-
25.10.2011
LemonMind.com autorem redesignu serwisu korporacyjnego firmy Sprint S.A.
-
13.10.2011
2 aktualności
-
-
Wrzesień 2011
-
27.09.2011
-
26.09.2011
-
12.09.2011
Pozyskiwanie najlepszych treści w sieci z Klikr.pl dostępne już wkrótce
-
08.09.2011
Mistrzowie blogosfery w Trójmieście na Akademii Social Media
-
06.09.2011
5 aktualności
-
-
Sierpień 2011
-
25.08.2011
Video konferencja "Kryzys zadłużenia" – skutki dla świata i Polski
-
24.08.2011
Start pierwszej edycji projektu RozkminiaczeZarabiacze coraz bliżej. Odliczanie trwa!
-
18.08.2011
3 aktualności
-
-
Lipiec 2011
-
26.07.2011
Glotto.pl – pierwszy serwis uczący specjalistycznego angielskiego on-line
-
06.07.2011
Weź udział w Grupobraniu z Mergeto.pl i wygraj wartościowe nagrody!
2 aktualności
-
-
Czerwiec 2011
-
27.06.2011
-
15.06.2011
-
13.06.2011
-
08.06.2011
Platforma Mergeto.pl dostępna już także dla użytkowników indywidualnych!
-
08.06.2011
-
07.06.2011
-
01.06.2011
7 aktualności
-
-
Maj 2011
-
31.05.2011
SAS Social Flight – wygraj przelot do Kopenhagi, pobyt i udział w koncercie Czesław Śpiewa
-
04.05.2011
2 aktualności
-
-
Kwiecień 2011
-
21.04.2011
Co można kupić za 20 zł? Po kwartale istnienia startup Faworky.pl nabiera rozpędu!
-
20.04.2011
-
18.04.2011
-
13.04.2011
-
05.04.2011
Wiosenne urozmaicenie na talerzu – Ryba grillowana z warzywami
-
01.04.2011
-
01.04.2011
7 aktualności
-
-
Marzec 2011
-
21.03.2011
-
15.03.2011
-
14.03.2011
-
08.03.2011
Pierwsza w Warszawie mobilna kawiarnia CoffeeWay już otwarta
4 aktualności
-
-
Luty 2011
-
03.02.2011
Telewizyjny pilot zamiast wyprawy na zakupy, czyli zubibu@TV podbija świat!
-
03.02.2011
-
01.02.2011
FRoSTA zaprasza na kurs gotowania w Walencji – konkurs Hiszpańskie Inspiracje
-
01.02.2011
4 aktualności
-
-
Styczeń 2011
-
27.01.2011
-
24.01.2011
-
18.01.2011
-
11.01.2011
4 aktualności
-
-
Grudzień 2010
-
10.12.2010
-
03.12.2010
2 aktualności
-
-
Listopad 2010
-
25.11.2010
iSing Mini szuka małych-wielkich gwiazd wielomilionowej wirtualnej estrady!
-
19.11.2010
-
16.11.2010
3 aktualności
-
-
Październik 2010
-
20.10.2010
-
19.10.2010
-
07.10.2010
-
05.10.2010
4 aktualności
-
Nie zadzieraj z Social Media – czyli co i dlaczego warto wiedzieć o internautach oraz firmach buszujących w mediach społecznościowych.
Od dziś wszyscy użytkownicy mediów społecznościowych, a przede wszystkim osoby wykorzystujące Social Media w komunikacji marketingowej firm i marek, mogą usystematyzować i wzbogacić swoją wiedzę na temat bijącego rekordy popularności medium dialogu z klientami.
Interactive Research Center – pierwsza w Polsce firma zajmująca się badaniem postrzegania marki w mediach społecznościowych, analizy wirtualnych społeczności i szumu internetowego – opublikowała właśnie raport pt.: „Social Media Manual” pokazujący świat Social Media w kilku wymiarach.
Autorzy raportu, w tym zaproszeni do projektu goście, przedstawiają optymalne sposoby wykorzystania Social Media do realizacji celów marketingowych, podpowiadają na co zwracać uwagę i czego się spodziewać w najbliższych miesiącach w temacie rozwoju społeczności. Publikacja dedykowana jest działom komunikacji marketingowej firm, agencjom PR i interaktywnym oraz wszystkim, którzy planują lub już prowadzą działania z wykorzystaniem Social Media.
Kilkudziesięciostronicowe opracowanie składa się z trzech rozdziałów zawierających liczne wyniki analiz aktywności użytkowników Social Media, wypowiedzi ekspertów oraz case study.
Pierwsza część raportu to omówienie przekroju badań obecności marek w mediach społecznościowych. Autorzy prezentują metody tradycyjne, przeniesione z badań internetu oraz metody charakteryzujące nowe podejście, uwzględniające role fanów i ambasadorów marek w internecie. Czytelnik dowiaduje się również, jaki wpływ na komunikację marketingową i PR ma wzrost popularności mediów społecznościowych wśród internautów oraz że działania w społecznościach powinny zaczynać się od przygotowania dokładnej i spójnej strategii dla tego kanału.
Drugi rozdział publikacji to prezentacja praktyk działań w mediach społecznościowych i zagrożeń stojących przed markami. Eksperci odpowiadają m. in. na pytania, dlaczego i czy fani rzeczywiście angażują się w komunikację marki i czy prawdą jest, że nie być na Facebook.com oznacza: nie istnieć. W tej części prezentowane są też wskazówki, jak umiejętnie wykorzystać serwisy społecznościowe do rozwoju biznesu oraz co robić, aby nie zaszkodzić swojej marce.
Rozdział trzeci raportu to zbiór informacji przydatnych osobom, które dążą do tego, aby obecność marki na Facebook.com przełożyła się jak najszybciej na zyski dla firmy. Autorzy odpowiadają na wiele nurtujących pytań, m. in. co motywuje internautów do kliknięcia „Lubię to” na Facebooku oraz prezentują opracowaną przez Interactive Research Center próbę klasyfikacji najczęściej występujących w internetowych społecznościach modeli komunikacji, tj.: „magiel towarzyski,” „społeczności eksperckie” oraz „ul”. Według autorów, wskazanie wspomnianych modeli komunikacji oraz rozpoznanie potrzeb i oczekiwań każdej z grup będzie kluczowe w ustalaniu dedykowanych działań marketingu szeptanego.
Kto „polubi się” z kanałem Social Media?
– W Interactive Research Center przyglądamy się społecznościom, oglądając sieć relacji pomiędzy ich reprezentantami – mówi Marcin Krzosek. – Kto „polubi się” z kanałem Social Media? W naszej ocenie ze skutecznym poruszaniem się w społecznościach problemu nie będą miały marki, które zdecydują się być podmiotem, a nie przedmiotem dyskusji oraz te, które będą dbały o dobre praktyki i czerpały inspirację z najlepszych kampanii zrealizowanych i w Polsce i za granicą.
Raport „Social Media Manual” można pobrać nieodpłatnie na stronie: http://issuu.com/socialmediamanual/docs/socialmediamanual2010.