Aktualności

Dowiedz się, co nowego dzieje się w Fast PR.

Jesteś tutaj:

Archiwum

Paweł Nastula reklamuje e-papierosy Mild

Paweł Nastula, utytułowany sportowiec sztuk walki, został twarzą kampanii reklamowej e-papierosów Mild. Popularny zawodnik będzie promował produkty marki na billboardach, w prasie, radiu, a także w internecie i w punktach sprzedaży.

Przez półtora roku twarzą e-papierosów Mild będzie Paweł Nastula, złoty medalista olimpijski z Atlanty, dwukrotny mistrz świata i trzykrotny Europy w judo, obecnie ceniony zawodnik MMA, mający na swoim koncie walki z najlepszymi wojownikami świata.

─ Zanim zdecydowałem się polecać e-papierosy, solidnie zapoznałem się z tematem e-palenia – komentuje Paweł Nastula. ─ Co prawda ja sam nigdy nie paliłem, wiem jednak, jak destrukcyjną rzeczą jest stres. Dlatego potrafię zrozumieć osoby, które łagodzą go nikotyną. Ważne jest jednak, żeby zminimalizować ewentualne straty zdrowotne, które w przypadku zwykłych papierosów się ewidentne. Badania dowodzą jednak, że dobrej klasy e-papierosy emitują nieporównywalnie mniej szkodliwych substancji, a do tego mogą pomóc całkowicie wyzbyć się nałogu tytoniowego. Jednak muszą to być produkty sprawdzone i przebadane, co gwarantuje tylko taki producent jak Mild ─ dodaje Paweł Nastula. Wykorzystanie w kampanii znanego sportowca ma na celu podkreślenie, że to produkt zdecydowanie mniej szkodliwy od zwykłych papierosów, a jego dbanie o siebie wcale nie jest niemęskie. 

─ Poprzez sporty walki chcemy pokazać, że e-papieros Mild skierowany jest do prawdziwych facetów ─ tłumaczy Adam Gabryelów, przedstawiciel Grupy Chic, do której należy marka Mild. ─ Kiedyś dbanie o zdrowie i atrakcyjność w oczach kobiet uchodziło za niemęskie, ale te czasy już dawno minęły. Nasze produkty emitują setki razy mniej szkodliwych substancji niż zwykłe papierosy, czego dowiedliśmy w badaniach. Do tego nie psują zapachu ubrań, ani nie niosą tak ewidentnie nieprzyjemnych konsekwencji, jak: żółte zęby, nieświeży oddech czy niezdrowa cera. Przejście ze zwykłego palenia na e-papierosy poprawia też kondycję i wytrzymałość fizyczną, a to są właśnie najlepsze atrybuty prawdziwego mężczyzny ─ wymienia Adam Gabryelów.

Skorzystaj z FastPR

Bądź z nami na

  • Facebook
  • Blip
  • Twitter

Video

Movie 1 Pokaż

powiększ

Jak to działa?

Klienci

wszyscy

  • Autentika
  • SendSpace
  • bawimy-tulimy.pl
  • Hoang
  • Testuj.pl
  • itiner.pl
  • iSing Mini
  • Bezokularów.pl
  • Xevin
  • Red Sky
  • Finansosfera.pl
  • Grupa e-budownictwo.pl
  • FRoSTA
  • Neolink.pl
  • Las Perlas
  • MailerLite
  • Land Parts System
  • Gdzie-kupie.pl
  • Vessel Sp. z o.o.
  • Interactive Research Center
  • Inkubator TechnoBoard
  • Mergeto.pl
  • Faworky.pl
  • mobile2.pl
  • Eurotel S.A.
  • SAS
  • Notjustshop.com
  • Firmy.net
  • KtoZbuduje.pl
  • KurJerzy.pl
  • Glotto.pl
  • Navatar
  • RozkminiaczeZarabiacze
  • Ingla Sp. z o. o.
  • Serwis Finansowy SerFin
  • Niemiecki online SehrGut
  • Go TFI
  • Klasowy Księgowy
  • Klikr!
  • LemonMind.com
  • MyTalent.pl
  • Perium.pl
  • TPSdruk.pl
  • KtoToMowi.pl
  • SocioComm
  • DocWin.com
  • Betty Beauty
  • Instream Media
  • Alerter
  • AXA Direct
  • CITYHOME
  • Botaniqa
  • Crowdfunders
  • Fundacja Sue Ryder
  • Ignition One
  • iPrezenty
  • Asecureo
  • Placeknow.com
  • Shiny Box
  • Think Media
  • HotelApp
  • Firmy.net
  • Landingi
  • SuperHost.pl
  • Agrotablica.pl